Στόχος της εργασίας είναι 3
διαφορετικά κείμενα για την υπεράσπιση της Ελλάδας, που να απευθύνονται στο μη
ελληνικό κοινό.
Στο πρώτο κείμενο έγραψα το λόγο του
πρωθυπουργού κυρίου Παπαδήμου, όπως θα τον προτιμούσα, για το ταξίδι του στην
Αμερική. Είναι σαφές ότι ‘δανείστηκα’ την ιδέα του Ζολώτα και ευελπιστώ όπως
λειτούργησε θετικά το 1956 και το 1959 να γίνει και τώρα το ίδιο. Το πρώτο
κείμενο ακόμα έχει περισσότερο το στόχο μίας παγκόσμιας θετικής επικέντρωσης
στο ελληνικό πρόβλημα με το ότι
χρησιμοποιώ υλικό, το οποίο είναι οικείο ή πειστικό στο ξενόγλωσσο ακροατήριό μας.
Το δεύτερο
κείμενο είναι μία «Ανταπόκριση» μου από την Αθήνα στη βρετανική εφημερίδα
Independent.
Το τρίτο
κείμενο είναι μία «ανοικτή» επιστολή σε
κάθε φίλο γερμανό πολίτη.
Σε κάθε κείμενο θα προηγείται η
κύρια σχέση με κάθε επιστήμη του Ανθρώπου καθώς σε κάθε κείμενο υπάρχουν
περισσότερες του ενός.
1. It is Zeus' anathema on our epoch to criticize unfavourably Hellas in the newspapers[1].
Θετικές Επιστήμες και Επικοινωνία – Δημοσιογραφία. Εδώ προσέγγιση του θέματος
με μπόλιασμα του συνολικού τρόπου σκέψης και θέασης των πραγμάτων.
Lady Christine Madeleine Odette
Lagarde,
Frau Angela Dorothea Merkel,
Kyrie,
I eulogize the archons of the Pan ethnic Numismatic Thesaurus
(International Monetary Fund) and the European Epirus (European Union) for the
orthodoxy of their axioms, methods and policies, although there is an episode
of cacophony between the Trapeze and Hellas.
With enthusiasm we dialogue and
synagonize at the synods of our didymous Organizations (ΙΜF and E.U) in which
polymorphous economic ideas and dogmas are analyzed and in 2-12-2012
Memorandum.
Our critical problems such as the
numismatic yphesis, generate some agony and melancholy.
This phenomenon is characteristic of
our epoch. But, to my thesis, and all Hellenic politicals, is we have the
dynamism to program therapeutic practices as a prophylacis from chaos and
catastrophe.
Our gnomon has to be a metro between
economic, strategic and philanthropic
scopes.
In parallel a pan ethnic unhypocritical
economic synergy and harmonization in a democratic climate is basic.
It is Zeus' anathema on our epoch to
criticize unfavourably Hellas in the
newspapers.
I apologize for my eccentric
monologue. I apologize for my eulogistic demagogy and if my etymological
glossary is based on Hellenic philosophic or symbolic metaphors and lexical
hyperbole I emphasize my eucharistia to your Kyrie to the eugenic and generous
Εcumenal Ethnos, the European Community and to the organizers and protagonists
of this economic symposium. Zeus and Greek Helios to illuminate us.
2. Γιατί η Ελλάδα από τη κρίση θα ξαναπεράσει πάλι στη Διάκριση[2]!
Πολιτική Επιστήμη και Διεθνής Πολιτική με Επικοινωνία και Δημοσιογραφία στην εποχή της Παγκοσμιοποίησης. Η Πολιτική Επιστήμη, ως μελέτη των φαινομένων της εξουσίας, παρατηρεί τον γενικό καμβά όπου συντελείται η δημόσια δράση και αναζητεί ερμηνείες, καθώς και αλληλεπιδράσεις, με όσα διαμορφώνονται σε άλλα επίπεδα και χώρους, όπως αυτά της Δημοσιογραφίας-Επικοινωνίας. Το άρθρο δημοσιεύεται και στον ιστότοπο της εφημερίδας, σημαντικό με τη σχέση των νέων τεχνολογιών στην άσκηση της διεθνούς πολιτικής, στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης και στη δημοσιότητα.
Ελλάδα.
Τα μέτρα λιτότητας έχουν επιβληθεί. Το μαρτύριο είναι ορατό παντού. Δεν μπορείς
να φας το μεσημεριανό σου ή να πιείς ένα καφέ, χωρίς οι ζητιάνοι να συρρέουν
γύρω σου, οι άστεγοι να μαζεύονται σχεδόν σε κάθε γωνία του δρόμου, ενώ οι αυτοκτονίες
γίνονται πια μέχρι και στην Πλατεία Συντάγματος.
Τι χρειάζεται ο φίλος και αδελφικός ελληνικός λαός; Ο λαός που σε όλες τις μεγάλες δοκιμασίες ήταν στο πλευρό της Μ. Βρετανίας; Οι άνθρωποί του που σπούδασαν ή δουλεύουν σε βρετανικά Πανεπιστήμια; Συμπόνια, αλληλεγγύη και υποστήριξη και μία συγγνώμη επίσης, για τις εκστρατείες υπέρ της εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ και την Ε.Ε. Ακριβώς στο κατώφλι μας στην Ευρώπη, η χώρα που γέννησε την ήπειρο πληρώνει το τίμημα του πιο ηλίθιου οικονομικού πειράματος στη σύγχρονη ιστορία.
Τι χρειάζεται ο φίλος και αδελφικός ελληνικός λαός; Ο λαός που σε όλες τις μεγάλες δοκιμασίες ήταν στο πλευρό της Μ. Βρετανίας; Οι άνθρωποί του που σπούδασαν ή δουλεύουν σε βρετανικά Πανεπιστήμια; Συμπόνια, αλληλεγγύη και υποστήριξη και μία συγγνώμη επίσης, για τις εκστρατείες υπέρ της εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ και την Ε.Ε. Ακριβώς στο κατώφλι μας στην Ευρώπη, η χώρα που γέννησε την ήπειρο πληρώνει το τίμημα του πιο ηλίθιου οικονομικού πειράματος στη σύγχρονη ιστορία.
Πρέπει να σταματήσει η πολεμική και
οι λαϊκιστικές φωνές για την Ελλάδα. Η σημερινή γενιά δεν φταίει για τις
παραλείψεις των πολιτικών που τα προηγούμενα χρόνια μαζί με την ανοχή της Ε.Ε
δημιούργησαν το «σύστημα» Ελλάδα. Οι νεαροί Έλληνες ήταν υποχρεωμένοι να
συμβιώσουν μέσα σε αυτό το σύστημα ειδάλλως δεν είχαν καμιά ευκαιρία''.
Πολλά ΜΜΕ διέδωσαν μισές αλήθειες, συχνά αβάσιμες και όχι αντικειμενικές. Οι φοβερές εικόνες με έκτροπα από την Ελλάδα κατά της πολιτικής είναι η απόλυτη εξαίρεση. Οι διαμαρτυρίες περιορίζονται κυρίως στο κέντρο της Αθήνας ή των άλλων μεγάλων πόλεων.
Πολλά ΜΜΕ διέδωσαν μισές αλήθειες, συχνά αβάσιμες και όχι αντικειμενικές. Οι φοβερές εικόνες με έκτροπα από την Ελλάδα κατά της πολιτικής είναι η απόλυτη εξαίρεση. Οι διαμαρτυρίες περιορίζονται κυρίως στο κέντρο της Αθήνας ή των άλλων μεγάλων πόλεων.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι
διαδηλώσεις ως έκφραση της δημοκρατίας που γεννήθηκε στην Ελλάδα γίνονται στη
Μ. Βρετανία και σε άλλες χώρες, όπως τη Γαλλία και τη Γερμανία.
Ήρθε ο καιρός να προβληθούν όχι μόνο τα αρνητικά, αλλά και τα θετικά. Ήρθε ο καιρός να τραβήξει ο κάθε πολίτης της Μ. Βρετανίας την προσοχή του στις προόδους που έκανε η Ελλάδα και στις θυσίες των Ελλήνων. Στους Έλληνες που πρέπει να εφαρμόσουν το πιο σκληρό πρόγραμμα λιτότητας της νεώτερης ιστορίας, πληρώνοντας ακριβά για τα λάθη του παρελθόντος. Παρόλα αυτά είναι αποφασισμένοι να εφαρμόσουν τις μεταρρυθμίσεις για να δοθεί ώθηση και να ανακτήσουν την ανάπτυξη.
Η καρδιά του λόρδου Μπάιρον «χτυπάει»
ακόμα στο Μεσολόγγι για την Ελλάδα! Στο παρελθόν οι Κάννινγκ, Ριχάρδος Τζων, Χάστινγκς,
Κόρδιγκτον, Θωμάς Γόρδων, Σέλλευ και Φίνλεϊ έτρεξαν για να αλλάξουν την
πολιτική της χριστιανικής Ευρώπης να παραδώσει την Ελλάδα από στους
μουσουλμάνους δήμιους της, τώρα στο χέρι σας είναι να μην παραδοθεί στις «Αγορές», τους οικονομικούς δυνάστες της.
Πρέπει να δώσετε στην Ελλάδα μια ευκαιρία.
Γιατί η Ελλάδα
από τη κρίση θα ξαναπεράσει πάλι στη Διάκριση.
3. Στην Ελλάδα ξυπνά το ΠΑΘΟΣ σου[3]!
Κυρίως Φιλοσοφία και Επικοινωνία Δημοσιογραφία: Η σχέση της Φιλοσοφίας με την Επικοινωνία-Δημοσιογραφία ως σχέση διαχρονική και διαλεκτική, εκμαιεύει απαντήσεις στα μεγάλα υπαρξιακά ερωτήματα του ανθρώπου (βλέπε εδώ ΠΑΘΟΣ), αλλά και στα ερωτήματα που γεννούν οι σύγχρονες διεθνείς προκλήσεις.
Φίλε Γερμανέ, η Ελλάδα έχει μπει στα
όρια της καταστροφής. Το δημοσιονομικό της έλλειμμα διογκώνεται κοντά στο 10
τοις εκατό του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος, ενώ της Γερμανίας είναι μόλις
1,5 τοις εκατό.
Ο εργατικός και πειθαρχημένος γερμανικός λαός όμως πρέπει να παραμένει νηφάλιος και φερέγγυος όσο και αν η πλαστή εικόνα δείχνει ότι η Μεσόγειος και ο Έλληνας γείτονας του εκεί, γέρνει χαλαρά προς τα γύρω εύφορα χωράφια με τα λεμόνια και τις ελιές.
Ο εργατικός και πειθαρχημένος γερμανικός λαός όμως πρέπει να παραμένει νηφάλιος και φερέγγυος όσο και αν η πλαστή εικόνα δείχνει ότι η Μεσόγειος και ο Έλληνας γείτονας του εκεί, γέρνει χαλαρά προς τα γύρω εύφορα χωράφια με τα λεμόνια και τις ελιές.
Απευθύνομαι σε εσένα που προσπαθείς
να καταλάβεις αν πρέπει να δανειστούν χρήματα στην Ελλάδα για ένα σχέδιο
διάσωσης. Σου τονίζω ότι οι περισσότεροι Γερμανοί είναι υπέρ, αν και απρόθυμα,
με την διάσωση της Ελλάδας. Οι πρόσφατες εκλογές δείχνουν τους Σοσιαλδημοκράτες
και τους Πράσινους να έχουν για αυτό το θέμα ψήφους, από την κυβέρνηση της Άνγκελα Μέρκελ.
Στο ερώτημα σου γιατί οι Γερμανοί
πρέπει να επιθυμούν να φτάσουν βαθιά τα χέρια στις τσέπες τους και με πολλά
δισεκατομμύρια ευρώ για να διασώσουν τον έλληνα γείτονα Ζορμπά, η απάντηση που
σου έδιναν μέχρι τώρα είναι τυπική: Η διασφάλιση της γερμανικής οικονομίας.
Αλλά αυτό όμως είναι πλαδαρό σκεπτικό.
Παρά την Μεγάλη Ύφεση, η γερμανική
οικονομία έχει αυξηθεί σε αξιοπρεπή
ρυθμό, με ποσοστό ανεργίας μόνο 7 τοις εκατό, έχοντας εμπορικό πλεόνασμα (μαζί
με την Κίνα). Σίγουρα, η υιοθέτηση του ευρώ το 1999, το άνοιγμα των συνόρων,
ήταν υπέρ για τις γερμανικές επιχειρήσεις, αλλά η ευρωπαϊκή νομισματική ένωση
δεν έγινε ποτέ κυρίως για τα χρήματα. Εάν τα χρήματα ήταν η μεγαλύτερη
ανησυχία, η Γερμανία ποτέ δεν θα είχε παραδώσει το επίχρυσο γερμανικό μάρκο,
που ελέγχεται από την αυστηρή τράπεζα Bundesbank, για ένα ευρώ που θα μπορούσε
κάποια μέρα να συντριβεί από τον όχλο των πολιτικών σε κάποια χώρα της Ευρώπης.
Όχι, φίλε Γερμανέ, το πραγματικό κίνητρο της Γερμανίας να βοηθήσει την Ελλάδα δεν είναι τα μετρητά. Αυτά σε μία στιγμή μπορούν να βγούνε στις αγορές με «υιοθέτηση» της Αμερικανικής οικονομικής πολιτικής. Ο κύριος λόγος είναι ο Πολιτισμό της και το χαμένο μυστικό των Γερμανών. Οι Γερμανοί σαν κράτος αγωνίζονται για πάνω από 200 χρόνια να βρούνε το χαμένο κομμάτι της ψυχής τους: «το πάθος». Αυτό που βρίσκουν στο νότο της Ευρώπης, στις ηλιόλουστες ημέρες, στην ελεύθερη πρόσβαση στις υπέροχες θάλασσες.
Στις αρχές του 1800, ο Γκαίτε ανέφερε ότι τα ταξίδια του στην νότια Ευρώπη του δίνουν μία νέα δημιουργική ενέργεια. Αργότερα, Heinrich Heine έλεγε γράφοντας για στον θείο του: «Εδώ, η φύση είναι όμορφη με αξιαγάπητους ανθρώπους. Στο βουνίσιο αέρα που αναπνέεις εδώ, αμέσως ξεχνάς τα προβλήματά σου και επεκτείνεται η ψυχή σου. "
Ο Νίτσε ακόμα ισχυρίστηκε ότι η γερμανική ψυχή ήταν σταματημένη και χρειάζεται κάτι παραπάνω από μια νερόβραστη μπύρα για να βρει το πάθος της. Ήταν γοητευμένος από την αρχαία Ελλάδα, από τη Διονύσια οινοποσία, και έλεγε ότι μια δόση του Διονύσου ίσως να μην είναι τόσο άσχημα!
Όχι, φίλε Γερμανέ, το πραγματικό κίνητρο της Γερμανίας να βοηθήσει την Ελλάδα δεν είναι τα μετρητά. Αυτά σε μία στιγμή μπορούν να βγούνε στις αγορές με «υιοθέτηση» της Αμερικανικής οικονομικής πολιτικής. Ο κύριος λόγος είναι ο Πολιτισμό της και το χαμένο μυστικό των Γερμανών. Οι Γερμανοί σαν κράτος αγωνίζονται για πάνω από 200 χρόνια να βρούνε το χαμένο κομμάτι της ψυχής τους: «το πάθος». Αυτό που βρίσκουν στο νότο της Ευρώπης, στις ηλιόλουστες ημέρες, στην ελεύθερη πρόσβαση στις υπέροχες θάλασσες.
Στις αρχές του 1800, ο Γκαίτε ανέφερε ότι τα ταξίδια του στην νότια Ευρώπη του δίνουν μία νέα δημιουργική ενέργεια. Αργότερα, Heinrich Heine έλεγε γράφοντας για στον θείο του: «Εδώ, η φύση είναι όμορφη με αξιαγάπητους ανθρώπους. Στο βουνίσιο αέρα που αναπνέεις εδώ, αμέσως ξεχνάς τα προβλήματά σου και επεκτείνεται η ψυχή σου. "
Ο Νίτσε ακόμα ισχυρίστηκε ότι η γερμανική ψυχή ήταν σταματημένη και χρειάζεται κάτι παραπάνω από μια νερόβραστη μπύρα για να βρει το πάθος της. Ήταν γοητευμένος από την αρχαία Ελλάδα, από τη Διονύσια οινοποσία, και έλεγε ότι μια δόση του Διονύσου ίσως να μην είναι τόσο άσχημα!
Οι Γερμανοί αντιπροσωπεύτηκαν ίσως πλουσιότερα, στις τάξεις των Φιλελλήνων από κάθε άλλο έθνος το 1821, ο φιλελληνισμός τους ήταν ιδιαίτερα χρωματισμένος από την έντονη αρχαιολατρία τους. Ένα πνεύμα που αρχίζει από τα χρόνια της Μεταρρύθμισης του Λούθηρου, που ξεκινάει σαν αρχαιολατρία και καταλήγει σαν συμπάθεια για τους νεοέλληνες ιδίως μετά την πτώση του Μεσολογγίου. Γκαίτε, Μπετόβεν, Μίλερ, Βάγκνερ, στρατηγός Νόρμαν και τόσοι άλλοι στη συνέχεια!
Σήμερα, στη Γερμανία εταιρείες όπως η BMW και της Siemens έχουν κατακτήσει τις βιομηχανικές αγορές με άψογη κατασκευή και τέλεια χρονομετρημένη κίνηση. Αλλά πότε οι Γερμανοί βιώνουν τη διασκέδαση του Διονύσου; Μόνο όταν πάνε διακοπές στην Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία. Τότε που αγωνίζονται να βρουν τη σωστή τους ισορροπία.
Στη
νουβέλα του Τόμας Μαν "Θάνατος στη Βενετία», ο σοβαρός, αυταρχικός
πρωταγωνιστής Γκούσταβ φον Aschenbach χάνει το βασιλοπρεπές ύφος του και
γίνεται ξετρελαμένος με την Ιταλία..
Και έπειτα υπάρχει ο Σίγκμουντ Φρόιντ, ένας Αυστριακός των οποίων το επώνυμο στα γερμανικά μεταφράζεται ως «χαρά." Ο Φρόιντ, σκέφτηκε ότι η νότια Ευρώπη προσφέρει μια δελεαστική «απαλότητα και ομορφιά", που θα μπορούσε να σώσει την ψυχή στους Τεύτονες. Είναι θέμα υπερεγώ. Η Ελλάδα του ευρωπαϊκού Νότου φιλοξενεί άγρια φαντασία και έκσταση για τη χαλάρωση του. Το υπερεγώ είναι ότι η γερμανική κυρία-βιβλιοθηκονόμος με τα μαλλιά της δεμένα σε κότσο που σου λέει με αυστηρό τόνο, «επιβάλλω σιωπή!" Στην Ελλάδα λύνει τα μαλλιά και βουτά στις Θάλασσες!
Έτσι, σήμερα η Γερμανία έχει τη δύναμη και την πειθαρχία, όμως πρέπει να αισθάνεται άσχημα για τους γείτονές της. Οι Γερμανοί πρέπει να είναι απρόθυμοι να ακρωτηριάσουν το συναισθηματικό δεσμό που αισθάνονται μαζί με το πάθος τους για τους αδελφούς και τις αδελφές τους προς το νότο.
Κατά τη διάρκεια του Oktoberfest, ο κάθε Γερμανός μπορεί να σηκώσει το χέρι με ένα "Griechischer Wein" (Ελληνικό Οίνο), το «αίμα της γης», που τον συνδέει με τις αναμνήσεις αλλά και τις προσμονές των επόμενων διακοπών!
Και έπειτα υπάρχει ο Σίγκμουντ Φρόιντ, ένας Αυστριακός των οποίων το επώνυμο στα γερμανικά μεταφράζεται ως «χαρά." Ο Φρόιντ, σκέφτηκε ότι η νότια Ευρώπη προσφέρει μια δελεαστική «απαλότητα και ομορφιά", που θα μπορούσε να σώσει την ψυχή στους Τεύτονες. Είναι θέμα υπερεγώ. Η Ελλάδα του ευρωπαϊκού Νότου φιλοξενεί άγρια φαντασία και έκσταση για τη χαλάρωση του. Το υπερεγώ είναι ότι η γερμανική κυρία-βιβλιοθηκονόμος με τα μαλλιά της δεμένα σε κότσο που σου λέει με αυστηρό τόνο, «επιβάλλω σιωπή!" Στην Ελλάδα λύνει τα μαλλιά και βουτά στις Θάλασσες!
Έτσι, σήμερα η Γερμανία έχει τη δύναμη και την πειθαρχία, όμως πρέπει να αισθάνεται άσχημα για τους γείτονές της. Οι Γερμανοί πρέπει να είναι απρόθυμοι να ακρωτηριάσουν το συναισθηματικό δεσμό που αισθάνονται μαζί με το πάθος τους για τους αδελφούς και τις αδελφές τους προς το νότο.
Κατά τη διάρκεια του Oktoberfest, ο κάθε Γερμανός μπορεί να σηκώσει το χέρι με ένα "Griechischer Wein" (Ελληνικό Οίνο), το «αίμα της γης», που τον συνδέει με τις αναμνήσεις αλλά και τις προσμονές των επόμενων διακοπών!
Αν η Ελλάδα καταρρεύσει, το
ευρωπαϊκό ντόμινο του Νότου φίλε Γερμανέ θα σε στείλει να κάνεις διακοπές και
θαλάσσια μπάνια στο γερμανοθρεπές Ρεβάλ
(Ταλίν), και πίστεψε με δεν θα ξυπνήσει καθόλου το πάθος σου…
Επίλογος
Και
στα τρία κείμενα απευθύνομαι σε ξένους αναγνώστες, σε νέο-ευρωπαίους μάλιστα,
και η γραφή είναι κοντά στη δική τους νοοτροπία.
Απουσιάζει
δηλαδή ο ενθουσιασμός, η υπερβολή, ο εθνικισμός και για κάποιους ίσως φανεί σαν
ξύλινη γλώσσα. Χρησιμοποιήθηκαν ως εργαλεία 3 διαφορετικές Επιστήμες του
Ανθρώπου.
Αν
έγραφα τί είναι για μένα τι είναι η Ελλάδα θα ζωγράφιζα απλά έναν ήλιο με
χαμόγελο!
Βιβλιογραφία
- Οι ελληνικές λέξεις ενός σοφού καθηγητή στο http://www.sarantakos.com/language/zolotas.html, ανάκτηση 05/04/2012.
· Ο Ελληνικός λόγος στην Αγγλική του Ξ.Ζολώτα το 1959 στο http://www.youtube.com/watch?v=2XAcuxFqk9k, ανάκτηση 05/04/2012.
· Independent: Το πιο ηλίθιο οικονομικό πείραμα της ιστορίας στην Ελλάδα! στο
http://www.star.gr/Pages/Politiki_Oikonomia.aspx?art=40146&artTitle=independent_to_pio_ilithio_oikonomiko_peirama_tis_istorias_stin_ellada
, ανάκτηση 15/04/2012.
· Independent: Η Ευρώπη χρωστάει μια συγγνώμη στην Ελλάδα για το πιο ηλίθιο οικονομικό πείραμα στη σύγχρονη ιστορία στο http://freepen.gr/epikairotita/3384/, ανάκτηση 17/04/2012.
- Germany’s Mediterranean Envy, στο http://www.nytimes.com/2011/09/26/opinion/germanys-love-for-greece.html?_r=1&adxnnl=1&adxnnlx=1334388325-I77lWhJMKsXiw3trsHnhiA, ανάκτηση 15/04/2012.
· Deutsche Welle: Θα πλήξει την ανάπτυξη στη Γερμανίας η κρίση χρέους; Στο http://www.palo.gr/cluster/articles/politikh-nea/628/?clid=3846542, ανάκτηση 14/04/2012.
[1] Στοιχεία
από :Οι
ελληνικές λέξεις ενός σοφού καθηγητή στο http://www.sarantakos.com/language/zolotas.html
και Ο Ελληνικός λόγος στην Αγγλική του Ξ.Ζολώτα το 1959
στο http://www.youtube.com/watch?v=2XAcuxFqk9k
[2] Στοιχεία από: Independent, αναδημοσίευση στο www.star.gr
και στο
http://freepen.gr/epikairotita/3384/
καθώς και στη Deutsche Welle.
[3]Στοιχεία
από : http://www.nytimes.com/2011/09/26/opinion/germanys-love-for-greece.html?_r=1&adxnnl=1&adxnnlx=1334388325-I77lWhJMKsXiw3trsHnhiA
καθώς και στο http://www.palo.gr/cluster/articles/politikh-nea/628/?clid=3846542
Φοιτητής ΕΔΜ50: Θεοχάρης Γκουγκουλίτσας/...............................................................................
Eδώ και δύο χρόνια η δημόσια εικόνα της Ελλάδας βάλλεται πανταχόθεν. Με επίκεντρο αρχικά την οικονομία και τον δανεισμό της χώρας, η κριτική που της ασκείται έχει γίνει κατεδαφιστική, έχει μετατραπεί σε μια σχεδόν ρατσιστική επίθεση στην ελληνική κοινωνία και πραγματικότητα.
Χρησιμοποιώντας ως εργαλεία τις Επιστήμες του Ανθρώπου, στις οποίες έχετε εντρυφήσει σε αυτήν τη ΘΕ, προσπαθήστε με τρία κείμενα που δεν θα υπερβαίνουν όλα μαζί τις 1500 λέξεις να προσφέρετε μια δημοσιογραφική / επικοινωνιακή υπεράσπιση της Ελλάδας που να απευθύνεται στο μη ελληνικό κοινό (προφανώς η εργασία σας θα είναι γραμμένη στα ελληνικά, αλλά αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε υλικό, το οποίο δεν θα ήταν οικείο ή πειστικό στο ξενόγλωσσο ακροατήριό σας). Στόχος είναι να αναλύσετε, να παρουσιάσετε και να πείσετε τους ξένους ότι η Ελλάδα είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που τα ΜΜΕ κατασκευάζουν και παρουσιάζουν, να δημιουργήσετε φιλελληνικούς θύλακες ακόμη και στις πλέον εχθρικές προς την Ελλάδα κοινωνίες και να πολλαπλασιάσετε εκείνους που ζητούν ελληνική υπηκοότητα!
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να μην περιέχουν υβριστικούς. προσβλητικούς ή/και ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς, διαφορετικά θα διαγράφονται