Με αφορμή την Κρήτη: Απο το place branding στην ταξιδιωτική δημοσιογραφία – ComMedia

Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Με αφορμή την Κρήτη: Απο το place branding στην ταξιδιωτική δημοσιογραφία

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι εντελώς ιδιαίτερες πλευρές της Κρήτης, ως τόπου, ως τρόπου ζωής, ως ταξιδιωτικού προορισμού, βρίσκονται στον  πυρήνα του βιβλίου που επιμελήθηκε η Σοφία Ιορδανίδου και εξέδωσε το Advanced Media Institute και οι Μεταμεσονύκτιες Εκδόσεις. Βασισμένο στις εργασίες του #CreteRetreat2015, αλλά και συγκεντρώνοντας τη δουλειά 14 ερευνητών και επαγγελματιών του πεδίου, επιχειρεί να αναλύσει τι είναι το place branding και το travel journalism.

Η εικόνα κάθε τόπου αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά του στοιχεία. Η διαφύλαξη και η καλλιέργεια αυτής της εικόνας αποτελεί ή οφείλει να αποτελέσει κεντρικό πρόταγμα για κάθε κοινωνία.

Οι εικόνες των κρατών είναι αναπαραστάσεις συλλογικών υποκειμένων. Όμως η διεθνοποίηση της οικονομίας και η ενοποίηση της Ευρώπης, καθώς και οι δυναμικές της παγκοσμιοποίησης έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα για τις περιφέρειες και τις πόλεις, οι οποίες ανταγωνίζονται για την προσέλκυση κεφαλαίων και την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Συνδυάζοντας την ανάλυση με την επίσκεψη ενός τόσο ιδιαίτερου τόπου, το ταξίδι που προτείνει το βιβλίο αυτό αποτελεί μια ξενάγηση στη λογική του place branding και στην ταξιδιωτική δημοσιογραφία - με αφορμή την περίπτωση της Κρήτης.

Το βιβλίο μετρά 329 σελίδες και κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία Ιανός, Πολιτεία και Πρωτοπορία, καθώς και μέσω των διανομέων Χρηστάκη και Σίμο.            

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να μην περιέχουν υβριστικούς. προσβλητικούς ή/και ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς, διαφορετικά θα διαγράφονται